W przypadku wystąpienia wady lub stwierdzenia braku w dostarczonych meblach prosimy o przesłanie zgłoszenia drogą mailową na adres kazan-meble@wp.pl.
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:
Numer zamówienia.
Imię i nazwisko osoby zamawiającej.
Numer telefonu i adres e-mail.
Data dostawy mebli.
Nazwa mebli.
Numer elementu z instrukcji oraz zdjęcie instrukcji z zaznaczonym elementem.
Dokładny opis uszkodzeń/braku.
Przyczyna powstania reklamacji.
Data zauważenia uszkodzenia.
Zdjęcia uszkodzeń z kilku różnych perspektyw (minimum 5 zdjęć) oraz całego elementu z zaznaczonym miejscem uszkodzenia.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego montażu oraz uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania mebli (połamania, zarysowania, rozcięcia, itp.).
Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Klienta w ciągu 14 dni kalendarzowych od chwili złożenia jej w prawidłowej postaci.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.